Συχνές Ερωτήσεις

FAQs EL

  • Το ξενοδοχείο παρέχει υπηρεσία μεταφοράς από/προς το αεροδρόμιο;
    Σας ενημερώνουμε ότι το ξενοδοχείο μας βρίσκεται στον Πλατανιά (24χλμ από το αεροδρόμιο των Χανίων). Το ξενοδοχείο δεν παρέχει υπηρεσία μεταφοράς από/προς το αεροδρόμιο, ωστόσο, αν ενδιαφέρεστε μπορούμε να κανονίσουμε για εσάς μια υπηρεσία μεταφοράς με επιπλέον χρέωση.
  • Παρέχονται πετσέτες για την πισίνα και την παραλία;
    Το ξενοδοχείο παρέχει στους πελάτες του πετσέτες για την πισίνα και την παραλία με μια επιστρέψιμη καταβολή των 5€ ανά πετσέτα. Τα χρήματα αυτά αποδίδονται στη ρεσεψιόν με μετρητά και επιστρέφονται στην αναχώρηση σας με την επιστροφή των πετσετών. Σε περίπτωση που θέλετε καινούριες πετσέτες, το κόστος για κάθε επιπλέον πετσέτα είναι 1€.
  • Πόσο κοντά βρίσκεται η πλησιέστερη παραλία;
    Η απόσταση του ξενοδοχείου από την πλησιέστερη παραλία (παραλία Πλατανιά) είναι 550μ (5-7 λεπτά περπάτημα).
  • Τι ώρα είναι η άφιξη/ αναχώρηση;
    Το check in είναι στις 3:00 μμ ενώ το check out είναι στις 11:00πμ. Αν θέλετε να ζητήσετε check-in  νωρίτερα ή να κάνετε check-out αργότερα θα πρέπει να υποβάλετε ένα ειδικό αίτημα κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας. Δεν είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε ότι θα έχετε το δωμάτιο νωρίτερα ή αργότερα από τις προκαθορισμένες ώρες, αλλά σε κάθε περίπτωση θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να σας εξυπηρετήσουμε. Εάν επιθυμείτε να κάνετε check-in νωρίτερα από τις 3:00 μμ και το δωμάτιο που έχετε κλείσει είναι διαθέσιμο, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό αμέσως, διαφορετικά θα πρέπει να περιμένετε μέχρις ότου αυτό καθαριστεί. Εάν θέλετε να παραμείνετε στο δωμάτιο μετά τις 11:00πμ θα πρέπει να επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν μία ημέρα πριν την αναχώρησή σας καθώς υπάρχει επιπλέον χρέωση και επιπλέον αυτό εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα.  Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας το ξενοδοχείο διαθέτει και χώρο αποσκευών όπου μπορείτε να αφήσετε τα πράγματά σας δωρεάν. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι μπορείτε χρησιμοποιήσετε τις Αll Ιnclusive  εγκαταστάσεις και τις All-Inclusive υπηρεσίες μας χωρίς επιπλέον κόστος μέχρι τη στιγμή που θα αναχωρήσετε από το  ξενοδοχείο μας
  • Υπάρχει χώρος αποσκευών;
    Υπάρχει χώρος αποσκευών στη ρεσεψιόν όπου μπορείτε να αφήσετε τα πράγματά σας δωρεάν.
  • Υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές στον All-Inclusive μπουφέ για άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη/λακτόζη ή άλλες ειδικές διατροφικές απαιτήσεις;
    Σας ενημερώνουμε ότι στον Αll Ιinclusive μπουφέ μας διαθέτουμε ποικιλία φαγητών για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις όλων των επισκεπτών μας. Παρακαλώ ενημερώστε μας σχετικά όταν κάνετε την κράτησή σας. Επιπλέον, το προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας για να συζητήσει μαζί σας τα συστατικά κάθε πιάτου. Τέλος, να αναφέρουμε ότι σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποιο ειδικό γεύμα κατά τη διαμονή σας, μην διστάσετε να ενημερώσετε το προσωπικό μας και θα χαρούμε να ετοιμάσουμε κάτι αποκλειστικά για εσάς.  
  • Το ξενοδοχείο προσφέρει υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου, σκούτερ ή ποδηλάτου;
    Σε συνεργασία με εταιρείες ενοικίασης, το ξενοδοχείο προσφέρει στους πελάτες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τους βοηθά στην ενοικίαση αυτοκινήτου, σκούτερ ή ποδηλάτου. Οι τιμές ποικίλλουν, ανάλογα με την κατηγορία αυτοκινήτου/σκούτερ/ποδηλάτου που θα επιλέξετε και τις ημέρες που θα το νοικιάσετε. Επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν είτε πριν την άφιξή σας είτε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας για να σας βοηθήσουμε περαιτέρω.
  • Τι γίνεται στην περίπτωση που πάμε εκδρομή και χάσουμε το μεσημεριανό γεύμα;
    Σε περίπτωση που πάτε εκδρομή και χάσετε το μεσημεριανό γεύμα, μπορούμε να σας ετοιμάσουμε μια ειδική συσκευασία με σνακ για να πάρετε μαζί σας εντελώς δωρεάν. Επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν για να ζητήσετε το ‘’snack box’’ την προηγούμενη ημέρα.
  • Υπάρχει laundry service στο ξενοδοχείο;
    Δεν έχουμε υπηρεσία πλυντηρίου στο ξενοδοχείο μας, αλλά συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία πλυντηρίων. Μπορείτε να φέρετε τα ρούχα σας στη ρεσεψιόν και να τα πάρετε πίσω την επόμενη μέρα. Το κόστος είναι περίπου 15 ευρώ.
  • Ποιες ώρες είναι ανοιχτή η ρεσεψιόν;
    Η ρεσεψιόν μας λειτουργεί καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00.. Σε περίπτωση που φτάσετε αργότερα στο ξενοδοχείο, θα είναι πάντα κάποιος στην Υποδοχή για να σας καλωσορίσει και να σας δείξει το δωμάτιο σας. Εάν το επιθυμείτε μαζί με την κράτηση μπορείτε να αναφέρετε και την πιθανή ώρα άφιξής σας στο ξενοδοχείο.
  • Το ξενοδοχείο διαθέτει γυμναστήριο;
    Δεν υπάρχει γυμναστήριο στο ξενοδοχείο. Ωστόσο, προς ενημέρωση σας υπάρχει γυμναστήριο σε ένα κοντινό ξενοδοχείο  (μόλις 5 λεπτά με τα πόδια) ανοιχτό στο κοινό με έξτρα χρέωση ανά ημέρα. Παρακαλώ ρωτήστε στη ρεσεψιόν για περισσότερες πληροφορίες. Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 1/6 έως 31/8  (6 φορές την εβδομάδα) μπορείτε να συμμετέχετε σε μια σειρά από αθλητικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες  (π.χ, stretching  aqua aerobic/aqua gymnastic, water polo) που διεξάγονται στην πισίνα και στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.
  • Πόσο απέχει το ξενοδοχείο από την πόλη των Χανίων;
    Το ξενοδοχείο απέχει  800μ από το κέντρο του Πλατανιά και 12χλμ. από το κέντρο της πόλης των Χανίων.
  • Υπάρχει λεωφορείο που συνδέεται με την πόλη των Χανίων και ποια είναι τα δρομολόγια;
    Προς ενημέρωση  σας υπάρχει στάση λεωφορείου για την πόλη των Χανίων μόλις 300μ (5 λεπτά με τα πόδια) από το ξενοδοχείο. Το λεωφορείο αναχωρεί περίπου κάθε 20 λεπτά.
  • Το ξενοδοχείο διαθέτει parking;
    Yπάρχει δωρεάν χώρος στάθμευσης έξω ακριβώς από το ξενοδοχείο.
  • Επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα;
    Δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα.
Close
Close